Abron: OK. Streck i "debatten". Det är mörkt och dags att gå in från sandlådan. Suddar det som skrivs av den som inte förstår.
Inlägg: 1282595
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
El Maco:
LoL.
2-6 för J18, lite av en föraning om hur det blir på torsdag maybe!
LoL.
2-6 för J18, lite av en föraning om hur det blir på torsdag maybe!