Inlägg: 1282601
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
söder över:
En =) dödar ju syftet med ironi lika mycket som om man skulle skriva "OBS INLÄGGET SOM FÖLJER ÄR IRONI....text.....SLUT IRONI"
En =) dödar ju syftet med ironi lika mycket som om man skulle skriva "OBS INLÄGGET SOM FÖLJER ÄR IRONI....text.....SLUT IRONI"
extra ursäkt till hahl bundy som faktist försökte lyfta fram något rolig å positivt
kl 14:00 idag...
huge:förlåt för allt tjat om att du vill att pikka ska be om ursäkt när allt du ville var att pikka skulle ha kontaktat mäntymaa.
simmalungt: en =) gör ironi tydligare så slipper du irritera dig över hur jävla trög andra som inte varit här inne länge nog för att ha en uppfattning om dig kan vara.
mikenomad: hynda, hund av honkön; om kvinna starkt nedsättande.
den var väl ändå lite väl låg!
förlåt till er alla som blivit upprörd över min del i denna dag. nu drar jag till norge några dagar igen. så jag ska hålla mig lugn! =)
hitta tillbaka till det viktiga: spöa modo!!!