Inlägg: 1282614
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: varför?
challe berglund är det bästa som hänt timrå genom tiderna!
challe berglund är det bästa som hänt timrå genom tiderna! =)
jag tycker de båda funkar men det är väl ingen hit när irritation uppstår i onödan?
jaja bara en tanke! skitsamma
challe berglund är det bästa som hänt timrå genom tiderna!
challe berglund är det bästa som hänt timrå genom tiderna! =)
jag tycker de båda funkar men det är väl ingen hit när irritation uppstår i onödan?
jaja bara en tanke! skitsamma
Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Själv är jag aldrig orionisk, obs det sista påståendet var ren orioni!
Redigerad kommentar
En =) dödar ju syftet med ironi lika mycket som om man skulle skriva "OBS INLÄGGET SOM FÖLJER ÄR IRONI....text.....SLUT IRONI"