Åkerblom i 6e: Han kanske är måttligt sugen på Timrå igen efter att flyttfirman hade misshandlat hans möblemang! Haha! Jo! Så är det! Det är inte ens en andrahandsuppgift! När dom öppnade flyttbilen nere i Malmö var möblemanget, mer eller mindre, inkastat i bilen. Flyttfirman var från Skåne men hade anlitat en underentreprenör som kommer från avsändningsorten. En liten ort strax norr om Sundsvall! Nä! Jag jobbade inte i transportbranschen då. Jag var i försäkringsbranschen!?!?! Så illa kan det gå om man "sviker".
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Han kanske är måttligt sugen på Timrå igen efter att flyttfirman hade misshandlat hans möblemang!
Haha!
Jo!
Så är det!
Det är inte ens en andrahandsuppgift!
När dom öppnade flyttbilen nere i Malmö var möblemanget, mer eller mindre, inkastat i bilen.
Flyttfirman var från Skåne men hade anlitat en underentreprenör som kommer från avsändningsorten. En liten ort strax norr om Sundsvall!
Nä!
Jag jobbade inte i transportbranschen då.
Jag var i försäkringsbranschen!?!?!
Så illa kan det gå om man "sviker".