Timrå Icon: Är det bra? Jag brukar bara raka.
Inlägg: 1284184
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Bra?? Det är BÄST!! Annars blir arslet som en igelkott på pjaaaa ett par dagar....