Bissett19: En fråga: Är "apburen" den enda bortasektionen numera?
Inlägg: 1285018
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo:
Apbur kanske är att ta i,det är en plexiglasskiva som skiljer hemma och bortastå,tack vare dom där jävla DIF-supportrarna som kastade in bland annat smällare på hemmastå förra säsongen.Nu blir dessutom besök av Black Army som kan det här med att förstöra också tyvärr..
Apbur kanske är att ta i,det är en plexiglasskiva som skiljer hemma och bortastå,tack vare dom där jävla DIF-supportrarna som kastade in bland annat smällare på hemmastå förra säsongen.Nu blir dessutom besök av Black Army som kan det här med att förstöra också tyvärr..