Förövrigt så tycker jag kvällstidningarna Exp och AB har spårat ur iår, dom har enbart sökt skandal rubriker om hockeyn och har knappt skrivit en enda hederlig jävla matchrapport, vad skulle Exp skrivit om idag om inte halonen hade tacklat. Näe sluta vara så jävla rubrik kåta och se matcherna ist.
Inlägg: 1285050
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Konstigt att man inte skriver nåt om Falks spearing i diverse media, den han gör på Halonen när han åker förbi honom vid utvisningsbåset. Det borde väl ge en par matcher det med va? Mmm...
Sv: Apropå nånting...
..nånting helt off.
Gå in på Spotify o lyssna på Von Benzo, Jay Smiths (i Idol) förra grupp.
Killen har pipa o bra hårdrock dessutom.
Men det är ju bara vad jag tycker.
Gå in på Spotify o lyssna på Von Benzo, Jay Smiths (i Idol) förra grupp.
Killen har pipa o bra hårdrock dessutom.
Men det är ju bara vad jag tycker.