Konstigt att man inte skriver nåt om Falks spearing i diverse media, den han gör på Halonen när han åker förbi honom vid utvisningsbåset. Det borde väl ge en par matcher det med va? Mmm...
Inlägg: 1285052
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: falk kan ju vara tacksam att domaren gick mellan annars hade halonen ätit upp han.