Den här var inte dum!:
Inlägg: 1285259
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Haha! Den där var faktiskt inte alls dålig. Frågan är ändå om jag inte tycker att Widemans klassiska straff är snäppet värre.
www.youtube.com/watch?v=gMdX_A2iLuM
www.youtube.com/watch?v=gMdX_A2iLuM