Just nu är jag sjukt irriterad, fy fan! Hade på något konstigt sätt fått för mig att matchen DIF-TIK spelades idag, så nu har jag gått och "match taggat" precis hela dagen, sen slår det mig, matchen går ju för fan imorgon, bra surt!
Inlägg: 1285263
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
här har ni nått att läsa :) man skrattar juh :D
det är om halonens straff och inte om pikkarainens som man kan tro haha!
det är om halonens straff och inte om pikkarainens som man kan tro haha!
Redigerad kommentar