1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1285267

Sv: Apropå nånting...
lu93rowa: I det han säger om Skröder och Thörnbergs fall är det ju helt sant. Händelser som varit värre men inte bestraffats. Den frustrationen är stor hos fansen och uppenbarligen hos ledarna också. Ifall det genomgående är ån favorisera för storklubbarna är en debatt som bara leder till pajkastning så den kan man skippa. (lite roligt att kalla Modo en storklubb dock :P)

En sak är säker hade det var Thörnberg som fått armbågen av Halonen så hade jag skrattat än idag :) fast han förtjänar betydligt värre denna tog ju inte så farligt illa ändå

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
jonmannen: sant... tycker också att HV får fördelar men inte resten av klubbarna som DIF,FHC,FBK

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.