spud: Nä där kan vi nog vara överrens; en tackling i huvudet förtjänar ingen. Hurvida jag är dum på riktigt eller inte låter jag andra avgöra. Där är jag oxå part i mål känns det som. Och faktum är att Skröder inte brukar hålla på med sånt heller så jag vet faktiskt inte. Men det såg faktiskt riktigt fult ut.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och faktum är att Skröder inte brukar hålla på med sånt heller så jag vet faktiskt inte. Men det såg faktiskt riktigt fult ut.