Du får det att framstå som om Skröder helt ridderligt förhindrar en katastrof från att inträffa. Om så är fallet varför blir han då utvisad överhuvudtaget. Han är ju en rättrådig hjälte. Hur har vi kunnat missa det?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
För att Sebbe hinner undan kanske?
Träffar man alltid där man siktar?
Du får det att framstå som om Skröder helt ridderligt förhindrar en katastrof från att inträffa. Om så är fallet varför blir han då utvisad överhuvudtaget. Han är ju en rättrådig hjälte. Hur har vi kunnat missa det?