Inlägg: 1285459
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Knylan:
Åge är snäll och Halonen skriver drömsk poesi:
"– Jag såg att han kom mot mig med hög fart och trodde att han skulle försöka tackla mig, så jag vände mig om."
Vad fint :-)
Åge är snäll och Halonen skriver drömsk poesi:
"– Jag såg att han kom mot mig med hög fart och trodde att han skulle försöka tackla mig, så jag vände mig om."
Vad fint :-)
Bergius: Jag håller med. Jag tar för givet att Timrå IK som förening tar tillället i akt att tacka Åge vid nästa hemmaderby. Annars är det för dåligt och samtliga bör avgå.
Tack Åge. Åge räddar liv.