Inlägg: 1285470
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Icing-Ove:
Jag har ju alltid förespråkat att Pär ska spela backpar med Kyle...
Jag har ju alltid förespråkat att Pär ska spela backpar med Kyle...
Pär är i alla fall bättre än Gregor...