Knylan: Vad säger man? Världsklass! Tycker det är stil på det TIFOt... :)
Inlägg: 1285507
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Som idé så var det fem plus, verkligen. Vad jag vet så är det ingen som gjort något liknande vilket inte är så vanligt i tifobranschen där alla snor av varandra. Förnedring på ett mycket smakfullt sätt.