Knylan: Timrå-Modo är lite som Harvard-Yale rent intelecktuelt.
Inlägg: 1285534
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Någon som är intresserad av att följa med ner till Stockholm imorgon och se DIF - TIK?
Sv: Apropå nånting...
El Maco: apropå någonting annat är jag sugen på att köpa biljett till NHL-premiären på fredag kväll, finns platser kvar. Någon som vill hänga med? Jag kan tänka mig bästa plats (och då pratar vi sjuka 1500 spänn för en biljett) men kan tänka mig att sitta sämre också.