Heleniz: Pjaaaa va fasen bjuder du så inte fasen ska jag vara den som är den inte....:-)
Inlägg: 1285539
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon:
Är det nån restaurang med timråsupporters man kan besöka innan matchen i närheten av hovet?
Är det nån restaurang med timråsupporters man kan besöka innan matchen i närheten av hovet?
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Vi har plats i bilen (tror jag) och då delar vi ju bensinen och biljetten får du köpa själv :D