1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614862 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1285640

Sv: Apropå nånting...

Ambroo: www.timraik.se. Kändes väl väntat även om den obligatoriska hade räckt kan jag tycka.

Han är ju för bra för att spela fjärdecenter och gjorde ju knappast bort sig ifjol som back så det känns tryggt. Frågan är väl hur man agerar på torsdag om nu alla skulle vara friska? Det känns som att vi kan tappa lite av den balans vi haft i centrallinjen med Corso istället för Karlsson. Jag ser gärna Corso-Lander-Röymark som en enhet framöver.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Frella: Absolut väntat.

Med tanke på att Halonen saknas även på torsdag så är det väl inte omöjligt att Gabbe spelar back även då. Jag ser dock helst att man hittar en omgivning snarast åt Corso och jag är precis som du inne på att spela honom på en kant.

Ska ge mig på en klassisk HS:are:

Pärssinen-Hirschovits-Pikkarainen
Corso-Lander-Röymark
Hynning-Karlsson-Svensson
Hallin-Lindqvist(Larsson)-Axelsson

Sonnenberg in istället för Röymark är ju såklart drömmen...

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer