1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 128587

Sv: TIFO den klassiska linjen
Knylan: Håller med dig, ett kaos om än lite organiserat... Vad jag vill med mitt inlägg är att väcka upp och inspirera folk att ta med sig flaggor, tygbitar vad som helst... men helst då i dom röda och vita färgerna *ler*. Så att inte ni i TIFO gruppen behöver göra allt jobb. Så ni kan focusera på TIFO arrangemangen och alla förberedelser.
Tillsammans är vi starka ! Tack knylan för ditt arbete !
Så in i förråden och hitta röda/vita tygbitar eller vad du vill och ta med imorgon !! Röd och vit - hela ladan ! kanske en bra ramsa ??!! Röd och vit hela ladan ... oså upp med alla flaggor och tyger .. och VIFTA av bara h****te !!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.