tik02: Hahl är ju slut. Varför Pyrrylä valde Frölunda, det övergår mitt förstånd. Han måste verkligen ha fått RIKTIGT bra pengar för att inte stanna i AHL och kämpa eller åka över till KHL och tjäna stora pengar.
Inlägg: 1286672
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Ja precis så är det och det har hela hockey-Sverige förstått utom Wennerholm och Frölunda