Inlägg: 1287365
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Kan inte privatpersoner skicka en anmälan? Och attde måste granska den då...skulle ju onekligen vara roligt att höra argumenten mot för att den inte ska vara avstängning
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:
"Det är inte Timrå vi snackar om nu o drevet mot oss."
Haha.Överdrever du inte nu?
"Det är inte Timrå vi snackar om nu o drevet mot oss."
Haha.Överdrever du inte nu?
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Glöm inte att Laine spelar i HV dom får inga avstängd.. för en sådan lite grej....
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Och Ward klarar sig eftersom man efter matcher är fri att säga vad man vill som spelare. Finns tydligen prejudicerande fall vilket omöjliggör en anmälan till diciplinnämnen.
Allt handlar om Wards verbala överkörning av Kuben igårkväll så Laines armbåge är det ingen som har sett ens.
Det är inte Timrå vi snackar om nu o drevet mot oss.