Inlägg: 1287374
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bissett19: Nix. :)
F. ö 1.15 in i Wikegårds blogg så hyllar han våra Finländare.
F. ö 1.15 in i Wikegårds blogg så hyllar han våra Finländare.
"Det är inte Timrå vi snackar om nu o drevet mot oss."
Haha.Överdrever du inte nu?