jonmannen: Det där är det överlägset fulaste jag sett under den här säsongen. Om Laine kommer undan med den där armbågen i nacken då är det ju något som är fel.
Inlägg: 1287398
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Klart han kommer undan med den där. Det hade varit annat om det varit vi.
Bara att acceptera. :/
Bara att acceptera. :/