Huge: Jag skiter i vad han gjorde, jag är mest fundersam på om någon ringt någon och bett om ursäkt eller inte. Har dom inte gjort det är det fanimej skandal!
Inlägg: 1287572
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Hua, nu är jag frustrerad. Vem ska jag ringa? Kan jag rädda livet på någon? Kan någon spela en Roxette-video för mig?