T T: Alltså herregud, skojjar han med oss eller? Hoppas Lindqvist har nog med vett i skallen så att han är medveten om att det kommer bli läktarn och stopp i karriären om han väljer köplunda och pengarna.
Inlägg: 1287612
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Jacksson 71: läktarn...? om det blir dåligt blir det väl ändå borås? tror aldrig frölunda skickat upp någon på läktarn...