Moffsing: ja då .. alla matcher sänds .. och i synnerhet timrås .. se upp för modoiter bara . de finns ett gäng som sitter där jämt ..
Inlägg: 1287646
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle: Tackar tackar! Ska ta och ringa och boka bord nurå. :) Synd att jag inte har med mig min match-replica då. Hade vart kul att ae MoDolidern då.