Inlägg: 1287653
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
Sitter på bussen ner mot Gävle. Inte vet jag men jag har svårt att se hur de som befinner sig i bussen skall ha någon som helst chans mot Brynäs veteraner idag.
Men men, pilsnern är god och bussen går bra.
Men men, pilsnern är god och bussen går bra.
Nej, vi åker kl 15:00 från Sundsvalls Navet. Så vi är uppskattningsvis framme ca en halvtimme före huvudmatchen. Ingen Ove-match för oss därmed. Men ingen större skada skedd för mig i alla fall...