hm, supporter bussarna åker inte itid så dom hinner fram till Ove-matchen va?
Inlägg: 1287650
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
Blizzard:
Nej, vi åker kl 15:00 från Sundsvalls Navet. Så vi är uppskattningsvis framme ca en halvtimme före huvudmatchen. Ingen Ove-match för oss därmed. Men ingen större skada skedd för mig i alla fall...
Nej, vi åker kl 15:00 från Sundsvalls Navet. Så vi är uppskattningsvis framme ca en halvtimme före huvudmatchen. Ingen Ove-match för oss därmed. Men ingen större skada skedd för mig i alla fall...