- Sebbe Erixons personliga poängrekord i Elitserien är 7p (som han hamnat på de 2 senaste säsongerna). Det har han nu redan efter 9 omgångar.
- Först Axelsson, nu Hynning. Problemet i Timrå är ytterforwards inte Centrar. Därför tycker jag man ska låta Lindqvist rita på för Frölunda om han vill ha för mycket pengar för att stanna kvar. Då ser jag hellre att man tar in en ytterforward och låter Larsson lira som Center. Men vill Lindqvist stanna blir jag självklart nöjd också.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Några tankar:
- Sebbe Erixons personliga poängrekord i Elitserien är 7p (som han hamnat på de 2 senaste säsongerna). Det har han nu redan efter 9 omgångar.
- Först Axelsson, nu Hynning. Problemet i Timrå är ytterforwards inte Centrar. Därför tycker jag man ska låta Lindqvist rita på för Frölunda om han vill ha för mycket pengar för att stanna kvar. Då ser jag hellre att man tar in en ytterforward och låter Larsson lira som Center. Men vill Lindqvist stanna blir jag självklart nöjd också.