stoff: yep, han åkte ihop med Lander (som flög). Han haltade av isen och lirade inte mer. Befarad knäskada är det senast jag hört (från kommentatorerna)
Inlägg: 1288111
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Det såg ju inte bra ut iaf. Är det inte avstängningar så är det skador, som vanligt. Undra när vi spelar med fullt lag igen...
Sv: Apropå nånting...
dr-nix: det såg mer ut som fotled eller foten juh. fast hynning är juh ett liten fenomen ibland iofs