Inlägg: 1288222
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Axie borta o Hynning nu idag.
Timrå kanske borde erbjuda honom nåt längre? Vi vet ju vad vi har i honom o han har ju inte gjort bort sig, tvärtom!
Timrå kanske borde erbjuda honom nåt längre? Vi vet ju vad vi har i honom o han har ju inte gjort bort sig, tvärtom!
Dessutom vet man ju faktiskt inte hur Timrå IK har agerat i den här frågan. Jag skulle också ställa mig tvekande till ett kontrakt som sträckte sig över en månad.
Edit: Jag är förresten arbetslös så jag skulle inte alls ställa mig tvekande till ett kontrakt som sträcker sig över en månad...
Redigerad kommentar