Per HApps: Jo, man blir lite småless. Jag gillade Robin, han verkade vara en bra kille. Han gav alltid järnet för laget och var grym i bp. Hoppas han likt de andra tokfloppar. Hata hata hata Pisslunda!!!1
Inlägg: 1288296
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
HAHA pisslunda och kuklunda, det är därför man är här inne, man får ett gott skratt