Inlägg: 1288292
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: "Har man inte redan gjort klart med sonnenberg tappar jag tron på denna klubbledning."
Nja, lite väl hårda ord efter denna säsongsinledning när vi ligger 3:a... ;-)
Nja, lite väl hårda ord efter denna säsongsinledning när vi ligger 3:a... ;-)
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Jo, man blir lite småless. Jag gillade Robin, han verkade vara en bra kille. Han gav alltid järnet för laget och var grym i bp. Hoppas han likt de andra tokfloppar. Hata hata hata Pisslunda!!!1
Undrar vad tj anser att linkan skall tycka?
Vi får vänta och se, eller nått liknande.
Har man inte redan gjort klart med sonnenberg tappar jag tron på denna klubbledning.