1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614781 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1288324

Sv: Apropå nånting...
Men Frölunda har jätteproblem inget snack om saken. Toppklubb var det ett antal säsonger de kunde kalla sig...nu går utvecklingen så brant nedför att de snart inte heller med fog kan kalla sig storklubb.

En sportchef som gjort "leva på gamla meriter" till en livsstil.

"Gäääsp...hmmm...går lite knackigt, bäst jag köper in några spelare. Hmmm....vilka brukade jag värva till Timrå? Hum hum...den ja...hmmm...får se, nån annan i Timrå som kan vara intressant? Skönt att slippa kliva ur sängen för att flänga runt och reka en massa okända spelare längre..."

En tränare vars förmåga till förändringar i laget vid motgång är jämförbart med en autistisk behov av invanda rutiner.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.