1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614827 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1288663

Sv: Apropå nånting...
lungan: jag ser att tilliten för sportchefen som byggt ett lag med små medel som för närvarande ligger på tredje plats är enorm .. bagarn klass ? då bagarn spelade i timrå var han elitseriens absolut bästa defensiva center . landslagsklass . har lite svårt att se robin i ett vm .. men men .. den som lever får se .. gabbe är inte så pjåkig defensivt heller .. även om han för tillfället har en liten dipp . som alla har emellanåt .

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
superfalle: håller med i detta med sinne för proportioner gott ont tycker jag linkan gjort ett fanatstiskt bra jobb enl de små ekonomiska ramar han uppenbarligen har att jobba inom..jämför man med Nubben i Frölunda eller FKS lönebudget kontra resultat hittils i år så tycker jag inte det är Linkan som är problemet utan han är värd credit för sitt goda balanserade på slak ekonomilina sätt att koka lagsoppa på en tunn spik...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.