Inlägg: 1288676
Svarskommentarer
Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
"Dagbladet var sent i går kväll i kontakt med Sonnenbergs agent, Patrick Pilloni.
– Vi har inte ens diskuterat några pengar med Timrå än, säger Pilloni, som även berättar att andra svenska klubbar jagar Sonnenberg.
– Ja, det stämmer. Jag har varit i kontakt med fler än en svensk klubb utöver Timrå.
• När tror du på en lösning?
– Martin har ingen brådska, men jag tror att vi hittar en lösning de närmsta veckorna."
Sätter en slant på MoD, kanske SAIK om dom dumpar trenkrak, FHC är alltid med i bilden. Aja skit samma jävla skit hockey! Orkar inge mer!
– Vi har inte ens diskuterat några pengar med Timrå än, säger Pilloni, som även berättar att andra svenska klubbar jagar Sonnenberg.
– Ja, det stämmer. Jag har varit i kontakt med fler än en svensk klubb utöver Timrå.
• När tror du på en lösning?
– Martin har ingen brådska, men jag tror att vi hittar en lösning de närmsta veckorna."
Sätter en slant på MoD, kanske SAIK om dom dumpar trenkrak, FHC är alltid med i bilden. Aja skit samma jävla skit hockey! Orkar inge mer!
Det var väl lätt att säga så när han trodde kontrakt med TIK skulle gå fort, hade han skrivit på då så hade man trott att de var sannning.....