Inlägg: 1288681
Svarskommentarer
Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
RTS: Att linkan och timrå kommer att klanta till det är jag säker på. Men varför behåller vi inte spelare som vill spela med oss än lägger allt krut på dom som inte vill vara hos oss. Den negativa tränden börjar om vi inte får Sonni. Vi kommer tappa puplik omg.
Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Jaha det här var ju inte vad man ville höra.
Jag blir orolig. På riktigt.
Att ev. få se Sonnie i en annan klubb här i landet skulle vara samma känsla, som att få se sin stora kärlek vara ihop med en annan o se lycklig ut efter ett uppbrott som man inte ville ha!
Sumpar Timrå Sonnie, så pissar ledningen på oss supportrar!
Jag blir orolig. På riktigt.
Att ev. få se Sonnie i en annan klubb här i landet skulle vara samma känsla, som att få se sin stora kärlek vara ihop med en annan o se lycklig ut efter ett uppbrott som man inte ville ha!
Sumpar Timrå Sonnie, så pissar ledningen på oss supportrar!
För Linkan, han ljuger ju när han säger hej.