RTS: Att linkan och timrå kommer att klanta till det är jag säker på. Men varför behåller vi inte spelare som vill spela med oss än lägger allt krut på dom som inte vill vara hos oss. Den negativa tränden börjar om vi inte får Sonni. Vi kommer tappa puplik omg.
Inlägg: 1288686
Svarskommentarer
Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Loomis: Till Linkans försvar så kan man väl säga att det är väl inte han som sitter på pengarna?
Med dom förutsättningar han har haft så tycker jag att han gjort ett bra jobb till den här säsongen. Faktiskt.
Med dom förutsättningar han har haft så tycker jag att han gjort ett bra jobb till den här säsongen. Faktiskt.