Blizzard: MoDo har redan nordamerikanska spelare i laget utan EU-pass i Cook och Ritchie. För att värva Sonnenberg måste man alltså lösa någon av dessa först från kontraktet. Visst är allt möjligt, men det känns inte som den troligaste lösningen.
Inlägg: 1288683
Svarskommentarer
Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Att man kan känna sig så bitter trots den här ssonsstarten är ingenting annat än en bragd av klubbledningen...
Om det nu faller på pengar - varför hörs då inget om detta i riktade instser från marknadsavdelningen.
Sonnie i FHC - fy fan!
Om det nu faller på pengar - varför hörs då inget om detta i riktade instser från marknadsavdelningen.
Sonnie i FHC - fy fan!