Timrå Icon: Är du allvarlig att du i detta läge med 10 forwards tillgänglig skulle vilja bryta med kanske lagets viktigaste defensiva forward?.
Att han inte har produserat offensivt än håller jag med om, även att han har några tveksamma matcher bakom sig. Men han är nyttig för laget det har han visat.
Den andre vi pratat om har totalfloppat nu i över 60 matcher.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Att han inte har produserat offensivt än håller jag med om, även att han har några tveksamma matcher bakom sig. Men han är nyttig för laget det har han visat.
Den andre vi pratat om har totalfloppat nu i över 60 matcher.