1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614816 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1288705

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Hahl Bundy: Skulle det vara så som jag tror, då är det dåligt om man inte åtminstone försöker lösa forwardsbristen med spelare som visat sig duga på elitserienivå och som dessutom inte kostar en förmögenhet.

Det är dessutom mycket märkligt om man som sportchef liksom tror "att-det-löser-sig" när man har bränt de mesta i pengaväg och samtidigt har en väldigt tunn trupp. Linkan har satt ihop ett spännande lag i år, det skall han ha credit för. Men om det visar sig att pengarna tog slut, vi står där med knappt tre femmor, och dessutom inte lyckas locka hit Sonnenberg så tycker jag att årets lagbygge har en del övrigt att önska.

Svarskommentarer

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
250kg kärlek: Jag kan bara instämma om så är fallet!

Gaaaaaahh

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.