1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1288710

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Hahl Bundy: När det nu nämns återigen att sponsorer är villiga att lägga pengar men ingeting hörs från Timrå IK så kommer det ta hus i helvete bland supportrar och sponsorer om detta inte löser sig och det snabbt. Snålas det med en så här viktig pjäs i vilket läge det än må vara är det skandal.

Svarskommentarer

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?

Lemmy: "Hus i helvete", det är milt uttryckt om vad som kommer att hända om han fipplas bort i detta läge. Jag vill inte se Sonnie i någon annan tröja än TIK;s. Vi alla vet vilken jobbig typ det är att ha emot sig.
Någon här sa, det går snabbt utför, och det stämmer verkligen med 3-poängssystem och en serie där alla slår alla.
Linkan, släpp fickpingisen ett tag och pressa fram pengarna. Skriv ett gynnsamt kontrakt. Sedan kan du få dra till Thailand och softa några veckor.
TIK-supportrar - ångest är vår arvedel...


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.