1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1288734

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Hahl Bundy:


Tycker TIK skjuter sig själv i foten genom att inte aktivt försöka hitta en lösning på Sonnenberg. Varför har man inte varit i kontakt med varken agenten eller Sonnenberg själv på över en månad? Med Sonnenberg i laget så skulle vi kunna behålla våran topposition i tabellen. Spelar vi bra kommer marginalpubliken åter. Värvas Sonnenberg kan jag garantera att publiksnittet skulle öka direkt. Ge han halva lönen detta år och hälften nästa, kom fram till en lösning!

Svarskommentarer

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?

The great one: "Spelar vi bra kommer marginalpubliken åter."

Är du säker på det? De inledande publiksiffrorna tyder ju inte ett dugg på att det är så.


Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
The great one: Linkan + Styrelsen känns nu lite som Fälldins politik på 70-talet. "Vi inom Cäntärn har alltid velat och kommer alltid att vela...", Urrrk!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.