Bigthelin: Jag kanske tar i så jag spricker, jag vet inte, men som jag skrev i morse: Sumpar Timrå Sonnie så är det som om ledningen pissar på supportrarna!
Hur ska man klara av att se Sonnie i tex VF:s eller HV:s dress eller nåt annat dynglag??? Förklara hur man kommer att överleva det?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hur ska man klara av att se Sonnie i tex VF:s eller HV:s dress eller nåt annat dynglag???
Förklara hur man kommer att överleva det?
Vitrock på!
Redigerad kommentar