mikenomad: Det kan jag ju hålla med om eftersom han med all sannolikhet inte hade tänkt sluta.
Ja ja hursomhaver alla vet väl vid det här laget var jag står i frågan.
Få har på senare år satt ett så stort avtryck på fansen som Sonnenberg har gjort o han kom vid en synnerligen väl tidpunkt i Timrå historien dessutom. Rätt man vid rätt tidpunkt!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ja ja hursomhaver alla vet väl vid det här laget var jag står i frågan.
Få har på senare år satt ett så stort avtryck på fansen som Sonnenberg har gjort o han kom vid en synnerligen väl tidpunkt i Timrå historien dessutom.
Rätt man vid rätt tidpunkt!