250kg kärlek: Jahapp. Om man var arg och irriterad igår, vad är man då idag efter att ha läst Dagbladets artikel om Sonnie? Att ha slarvat bort Robin kan bli det största misstaget på länge. Jag hade varit rätt så nöjd med truppen med honom i laget eftersom vi då haft 13 forwards.
Att ligga steget före verkar aldrig varit våran melodi!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
250kg kärlek: Jahapp. Om man var arg och irriterad igår, vad är man då idag efter att ha läst Dagbladets artikel om Sonnie? Att ha slarvat bort Robin kan bli det största misstaget på länge. Jag hade varit rätt så nöjd med truppen med honom i laget eftersom vi då haft 13 forwards.
Att ligga steget före verkar aldrig varit våran melodi!