1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1288868

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
mikenomad: Där har du fel. Vi kan Aldrig nå brynäsnivåer i gnäll. :)

Aja det blir bra det här.
Frustrationen över ovissheten med den 13:e forwarden, hanteringen av Lindqvist resp. Sonnies yttranden gör att det pös över idag.
Jag har full förståelse för det eftersom jag pös över själv o jag ber Inte om ursäkt för det.
Tror att dom flesta vet vad jag känner för Timrå vid det här laget.

Svarskommentarer

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Hahl Bundy: Ja här ber vi fanimej inte om ursäkt. Jag försökte tänka lite utanför lådan jag oxå imorse och fick skit direkt. Ajabaja....slagen på fingrarna så det där gör man inte om i första taget.

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Hahl Bundy: Som jag skrev tidigare, det är det såna här forum är till för. Att pysa över och släppa ur sig lite frustration tillsammans med olycksbröder o systrar. Jag praktiserar det då och då själv som du vet...:-)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.