Jockz: Ja det blir samma sorts race som tidigare säsonger, inget snack om den saken.
Personligen känner jag att jag har hetsat upp mig själv lite, jag såg visioner om sonnie och en mycket trolig topplacering i årets upplaga av ES, nu känns väl dom tankarna lite svalare.
Det blir att ta ett steg tillbaka och ta det för vad det är. Hur balansräkningen ser ut nästa gång vi ska skapa en trupp, det vill jag inte ens tänka på.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Personligen känner jag att jag har hetsat upp mig själv lite, jag såg visioner om sonnie och en mycket trolig topplacering i årets upplaga av ES, nu känns väl dom tankarna lite svalare.
Det blir att ta ett steg tillbaka och ta det för vad det är. Hur balansräkningen ser ut nästa gång vi ska skapa en trupp, det vill jag inte ens tänka på.