Jag lägger utan tvekan 500 av mina lånade pengar från CSN! Tycker det är en mycket bra idé men det gäller att någon är villig att ta på sig ansvaret. Sedan tror jag att rätt mycket hänger på företag som är villiga att lägga in lite större slantar. (Vilket har nämnts att det ska finnas, hoppas verkligen det är sant)
Nån nämner Zetterberg och ja man vet ju aldrig. Varken han eller Modin är ju inte direkt pank om man säger så. Jag hoppas det genomförs!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tycker det är en mycket bra idé men det gäller att någon är villig att ta på sig ansvaret.
Sedan tror jag att rätt mycket hänger på företag som är villiga att lägga in lite större slantar. (Vilket har nämnts att det ska finnas, hoppas verkligen det är sant)
Nån nämner Zetterberg och ja man vet ju aldrig. Varken han eller Modin är ju inte direkt pank om man säger så.
Jag hoppas det genomförs!